Asociația ProdusdeCluj, una dintre cele mai active asociații din România dedicate promovării produselor tradiționale, a deschis un magazin virtual, după ce târgurile și evenimentele cu profil agro-alimentar, la care membrii și colaboratorii asociației participau constant, nu s-au mai ținut, ca urmare a pandemiei covid – 19.

”Am trimis până acum, în afar județului, la Timișoara , Sibiu, Oradea și București. Clienții au cerut ulei presat la rece, slănină, ciolan afumat, caș, suc de mere. Lucrăm cu o firmă de curierat” a declarat pentru Lantulalimentar.ro, Ramona Ioana Moldovan, președinta asociației.

Www.produsdecluj.ro a fost deschis acum o lună și, potrivit unui status postat pe pagina de facebook a asociației, magazinul are 500 de clienți și peste 9000 de produse vândute. ”Pandemia……. A venit de nicăieri și a lovit întreaga lume dându-ne astfel posibilitatea să ne reinventăm. În cazul nostru ne-a oferit oportunitatea să găsim soluții pentru a putea acomoda nevoile clienților noștri și ale producătorilor locali” își argumentează asociația demersul.

Un client spune că ”am primit comanda, la timp, conform programării, fără contact direct, coletul a fost lasat în mașina personală, pe care am deschis-o din casă. Mulțumim”.

foto ProdusdeCluj

Asociația ProdusdeCluj este susținută financiar de Consiliul Județean Cluj și susține la rândul ei 19 mici afaceri cu produse tradiționale, printre care se numără: Brutaria Ioasim – produse de panificație, patiserie și specialități; Luna Solai, producător uleiuri presate la rece; Delicium, producător dulcețuri și siropuri naturale Borșa; Grădina de munte, producător siropuri și dulcețuri naturale, Valea Ierii; Carmangeria Nicosim Pasini, Gherla; Barabas Csaba, viticultor, Fizeșu Gherlii.

evomag.ro

Write A Comment