Hospitality Digital Space, ediția virtuală a Hospitality-Il Salone dell’Accoglienza, cel mai important târg italian din sectorul ospitalității și catering, a fost lansată ieri, 1 februarie, și se va închide în 4 februarie.
”Această ediție inedită a evenimentului este o prefigurare a târgurilor viitorului și reprezintă evoluția unui eveniment care în 45 ani de istorie s-a transformat devenind punctul de referință la nivel național pentru toată industria Ho.Re.Ca. Este eveniment care, datorită poziției sale și a contextului social și economic în care este inserat, demonstrează vocația noastră naturală pentru turism și ospitalitate, în centrul a două zone turistice majore – cea din Garda și cea din Trentino – care atrag milioane de vizitatori în fiecare an, în perioadele de normalitate. La edițiile trecute au participat aproximativ 600 de companii și peste 20 de mii de operatori profesioniști, iar aceste date confirmă rolul fundamental al acestui eveniment pentru sectorul ospitalității. Acum, datorită tehnologiei, ne propunem să-i dăm anvergură internațională”, a declarat Roberto Pellegrini, președinte al Riva del Garda Fierecongressi, compania organizatoare, citat de siteul agricultura.it.

Riva del Garda Fierecongressi lucrează pentru o integrare din ce în ce mai mare între fizic și digital și, prin intermediul unor platforme extrem de dezvoltate tehnologic, își propune să mențină vie atenția expozanților și a vizitatorilor pe tot parcursul anului, promovând o relație continuă cu inițiative specifice care să culmineze cu evenimentul fizic de neînlocuit.
Programul ediție din acest an cuprinde 80 de evenimente și 120 de intervenții ale participanților, toate în format on line.
”Întregul sector al expozițiilor și al congreselor – în așteptarea unor evenimente care să fie organizate în format fizic – ar trebui să evolueze prin utilizarea acestor posibilități tehnologice. Guvernul sprijină industria de evenimente. Am alocat un fond de 370 de milioane de euro, din care o primă tranșă a fost deja plătită, iar a doua este în derulare. Avem în plan, discutăm deja cu Comsia Europeană, să acordăm anumite scutiri fiscale atât pentru 2020, cât și pentru 2021, pentru organizatorii de târguri și congrese, pentru proprietarii de restaurante, hoteluri, agenții de turism, și tour-operatori. Pentru viitor, obiectivul este de a lucra împreună în special în direcția indicată de Uniunea Europeană: inovație, digitalizare și durabilitate”, a declarat Lorenza Bonaccorsi, subsecretar de stat al Ministerului pentru patrimoniu și activități culturale.

Giorgio Palmucci, președintele ENIT, Trebuie să ne concentrăm mai ales pe turismul local și intern, dar să atragem și turiști din țările vecine, până când va fi posibilă reluarea fluxurilor internaționale de turiști. Deși misiunea ENIT este de a promova Italia în străinătate, în prezent lucrăm cu autoritățile regionale pentru a crea oportunități de a face Italia mai bine cunoscută italienilor” a comentat Giorgio Palmucci, președintele ENIT.
Hospitality Digital Space continuă până joi, 4 februarie, cu două spații virtuale, Live Space și Academy Lab, unde vor fi abordate subeicte actuale de la alimente la băuturi, de la proiectare la tehnologie.


Dacă ți-a plăcut acest articol, sprijină și tu Lanțul Alimentar donând orice sumă aici: RO89RNCB0072170905570001 (RON)

Write A Comment