7.409.000.000  de dolari au totalizat vânzările de carne de vită braziliană, pe piețele internaționale, în perioada ianuarie – iulie 2022. Anul trecut, în același interval, încasările au fost de 5.092.000.000 dolari.

În volum, creșterea a fost de 17,7%, de la 1.064.000 tone, în ianuarie – iulie 2021, la 1.253.000 tone, în ianuarie – iulie 2022. Totodată, prețul mediu per unitate a crescut cu 23,7%, de la 4.800 dolari pe tonă la 5.900 dolari pe tonă.

În primele șapte luni ale anului 2022, Brazilia a exportat carne de vită în 159 de țări, cel mai important client fiind China, cu 4.400.000.000 dolari, în creștere cu 78,6% față de 2.500.000.000 dolari, încasați în aceeași perioadă a anului trecut. Volumul a crescut cu 32,6% și a fost de 650.100 tone față de 490.200  tone.

Pe locul doi s-au situat Statele Unite, o piață de 591.200.000 dolari pentru carnea de vită braziliană,  în creștere cu 49,2% față de 396.400.000 dolari. Creșterea în volum a fost de 59,7%,  adică 84.800  tone față de 53.100  tone.

Încasările de pe piața Uniunii Europene au crescut cu 33%,  ajungând la 339.500.000 dolari, față de 255.200.000 dolari,  în timp ce volumul livrat a crescut cu 13,4% și a încheiat perioada cu 43.500 tone față de 38.400  tone în 2021.

Încasările de pe piața egipteană au crescut cu 152,5%, ajungând la 300.100.000 dolari, față de 118.900.000 dolari, ca urmare a creșterii cu 145,8% a volumului de carne exportată, de la 31.600 tone la 77.800 tone.

Veniturile acumulate din transporturile către Emiratele Arabe Unite au crescut cu 33,7% și s-au situat la 143.800.000 dolari, comparativ cu 107.000.000 dolari. În volum, creșterea a fost de 24,6%, de la 25.300  tone la 31.600 tone.

sursa: Asociația Exportatorilor de Carne din Brazilia


Dacă ți-a plăcut acest articol, sprijină și tu Lanțul Alimentar donând orice sumă aici: RO89RNCB0072170905570001 (RON)

Write A Comment